Biežāk uzdotie jautājumi
Kā iepirkties interneta veikalā BARBORA
- Vēlos piereģistrēties interneta veikalā BARBORA, bet nevaru atrast savu adresi. Ko man darīt?
Reģistrēties var tikai klienti, kas dzīvo BARBORA piegādes reģionā.Šobrīd BARBORA piegādes teritorijā ietilpst:
- Rīga, Jūrmala, Baloži, Dreiliņi, Saurieši, Zaķumuiža.
- Babītes novads: Babīte, Brīvkalni, Dzērves, Egļuciems, Lapsas, Liberi, Mežāres, Piņķi, Sēbruciems, Skārduciems, Spilve, Spuņciems, Varkaļi, Vīkuļi.
- Carnikavas novads: Kalngale, Carnikava, Garupe, Garciems
- Ādaži
- Garkalnes novads: Amatnieki, Baltezers, Berģi, Bukulti, Langstiņi, Priedkalne, Priežlejas, Sunīši, Suži, Upesciems.
- Ķekavas novads: Alejas, Katlakalns, Krogsils, Krustkalni, Ķekava, Lapenieki, Lielvārži, Odukalns, Pulkarne, Rāmava, Skujnieki, Valdlauči, Vimbukrogs, Ziedonis.
- Mārupes novads: Jaunmārupe, Mārupe, Medņi, Skulte, Tīraine.
- Olaines novads: Apšukalni, Gaismas, Grēnes, Jaunolaine, Medemciems, Stūnīši, Virši.
- Salaspils novads: Acone, Dole, Ķeizarsils, Mežezeri, Mežstūrīši, Piķurgas, Salaspils, Silabrieži, Tilderi.
- Stopiņu novads: Dreiliņi, Dzidriņas, Līči, Rumbula, Ulbroka, Upeslejas, Vālodzes.
- Jelgava.
- Ogre.
- Liepāja
- Sigulda, Vangaži, Garkalne
- Saulkrasti, Lilaste
- Kā es varu apmaksāt savu pasūtījumu?
Jūs varat apmaksāt pirkumus:
- izmantojot SEB, Swedbank, Citadele vai Luminor interneta banku;
- norēķinoties ar VISA/MasterCard kredītkartēm un debetkartēm mājas lapā;
- norēķinoties ar VISA/MasterCard kredītkartēm un debetkartēm preču piegādes brīdī;
- Juridiskām personām ir iespēja saņemt priekšapmaksas rēķinu. Rēķins tiks nosūtīts uz Jūsu norādīto e-pasta adresi un tas ir jāapmaksā līdz norādītajam datumam un laikam. Apmaksa ir jāveic spiežot uz unikālo linku, kas ir norādīts e-pastā. - Vai ir iespēja saņemt priekšapmaksas rēķinu un kā notiek to apmaksa?
Juridiskām personām ir iespēja saņemt priekšapmaksas rēķinu. Rēķins tiks nosūtīts uz Jūsu norādīto e-pasta adresi un tas ir jāapmaksā līdz norādītajam datumam. Apmaksa ir jāveic spiežot uz unikālo linku, kas ir norādīts e-pastā. Pasūtījuma apmaksai ir jānotiek caur inteneta veikala BARBORA.LV sistēmu. Citu apmaksas iespēju interneta veikalā BARBORA.lv nav.
- Kāda ir minimalā pasūtījuma summa?
Interneta veikala BARBORA minimālā iepirkuma groza summa ir 19.99 € .
- Vai ir iespējams iepirkties interneta veikalā BARBORA kā juridiskai personai un saņemt rēķinu ar uzņēmuma rekvizītiem?
Jā. Ja jūs vēlaties saņemt rēķinu ar iekļautiem uzņēmuma rekvizītiem, pirms veicat pasūtījuma apmaksu, Jums ir jāizvēlas maksājums kā "juridiska persona". Lūdzu, ievadiet nepieciešamo informāciju par uzņēmumu, saglabājiet to un izvēlieties maksājuma veidu. Mēs nosūtīsim Jums rēķinu uz e-pastu pēc tam, kad Jūsu pasūtījums būs apstiprināts (tas var ilgt līdz nakamās dienas rītam pēc pasūtījuma izveidošanas). Lūdzu, ņemiet vērā, ka pēc uzņēmuma rekvizītu ievadīšanas nav iespējams rediģēt informāciju. Ja pēc pasūtījuma izdarīšanas veiksiet izmaiņas sava uzņēmuma rekvizītos, izmaiņas būs spēkā tikai jauniem pasūtījumiem, kuru veiksiet.
- Vai ir iespējams viena pasūtījuma rēķinu sadalīt vairākos rēķinos, piemēram, pa preču grupām?
Diemžēl rēķinu par pasūtījumu nevar sadalīt vairākos rēķinos grāmatvedības iemeslu dēļ. Ja vēlaties, lai atsevišķi produkti tiktu iekļauti atsevišķos rēķinos, Jums jāizveido vairāki pasūtījumi, un mēs Jums izsniegsim rēķinu par katru pasūtījumu kā fiziskai vai juridiskai personai.
- Vai iepērkoties interneta veikalā BARBORA es saņemšu lojalitātes punktus savā PALDIES kartē?
Iepērkoties interneta veikalā BARBORA, Jūs saņemsiet uzkrājumu lojalitātes kartē PALDIES 1% apmērā no pirkuma summas. (kartei jābūt reģistrētai BARBORA interneta veikalā)
- Man ir mainījusies e-pasta adrese. Kā varu to atjaunot interneta veikalā BARBORA?
Ja vēlaties atjaunot savu e-pasta adresi, tad jums ir jāizveido jauns interneta veikalā BARBORA konts izmantojot jauno e-pasta adresi.
- Vai ir iespējams izmantot PALDIES kartē uzkrātos lojalitātes punktus iepērkoties interneta veikalā BARBORA?
Iepērkoties interneta veikalā BARBORA nav iespējams izmantot MAXIMA lojalitātes punktus, kas uzkrāti PALDIES kartē.
Produktu pasūtīšana
- Kā iegādāties 1+1 akcijas preces?
Lai saņemtu 1+1 akcijas produktus pēc akcijas nosacījumiem, nepieciešams grozā ievietot divus vienādu produktus, gala cena būs līdzvērtīga vienas vienības cenai, taču piegādes brīdī Jūs saņemsiet divas vienības.
- Kas ir "Aptuvenā summa"?
Aptuveno cenu veido tie sveramie produkti, piemēram, gaļa, dārzeņi un augļi, kas atrodas Jūsu iepirkuma grozā un kuriem nav iespējams nodrošināt precīzu norādīto svaru. Piemēram: 500g apelsīnu ir aptuveni 3 vidēja izmēra apelsīni, taču katrs apelsīns atšķiras no cita un tāpēc ir ļoti grūti piegādāt precīzi pasūtīto 500g apelsīnu, nesagriežot kādu no apelsīniem uz pusēm. Līdz ar to Jūs varat nesaņemt pasūtītos 500 gramus, bet, piemēram, 450 gramus vai 570 gramus. Ja ir samaksāts par lielāku svaru nekā piegādāts, starpība piecu darba dienu laikā tiks atgriezta kontā, no kura Jūs veicāt pirkuma apmaksu. Ja ir samaksāts par mazāku svaru nekā piegādāts, starpība nav jāapmaksā.
- Vai ir iespējams pievienot papildus preces jau veiktam pasūtījumam?
Noteiktā laika periodā Jūs varat pievienot papildu preces jau apmaksātam pasūtījumam. Iespēja papildināt pasūtījumu parādīsies lapas labajā augšējajā stūrī, kā arī sadaļā "Mani dati" -> "Pirkumu vēsture".
Ja Jūs neredzat nevienu no šiem uzrakstiem, tas nozīmē, ka pasūtījuma izpildīšana ir sākusies, un tad papildu preces pievienot vairs nav iespējams.
Izvēloties iespēju papildināt jau veikto pasūtījumu, Jums būs 15 minūtes, lai pievienotu Jūs interesējušos produktus.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka:
- Papildinot pasūtījumu, nav noteikts minimālais pasūtījuma apjoms un papildināšanas reižu skaits tik ilgi, kamēr status nav mainījies uz "Komplektēšana".
- Par papildu produktiem Jūs varat samaksāt tāpat kā par galveno pasūtījumu, kuru papildināt
- Papildu produkti tiks piegādāti tajā pašā laikā un tajā pašā adresē, kurā ir noformēts galvenais pasūtījums. Jums nav atļauts labot galvenā pasūtījuma datumu, laiku vai adresi.
- Papildināto grozu Jūs varat apmaksāt ar Swedbank internetbanku vai maksājuma kartēm.
- Ja galvenā pasūtījuma minimālā pirkuma groza summa ir mazāka par 59.99 EUR, Jums būs jāmaksā par piegādi sākot no 1,99 EUR, atkarībā no piegādes reģiona.
- Ja papildinot grozu, pirkuma groza summa mainās virs 49,99 EUR, piegādes maksas summa nemainās un paliek tāda pati, kā galvenajam pasūtījumam.
- Vai varu pasūtīt sveramo preci, piemēram, banānus pēc skaita (vienībās)?
Nē, šadas iespējas pagaidām nav.
- Kas ir saglabātie grozi un kā tos varu izmantot?
Jūsu ērtībām, mēs piedāvājam Jums izveidot savus saglabātos grozus, kuros, piemēram, ievietot preces, kuras pasūtat visbiežāk. Saglabāto grozu skaits ir neierobežots: Jūs varat izveodot saglabāto grozu ikdienas pirkumiem, ģimenes vakariņām vai kādam īpašam notikumam! Tiem, kuri būs izveidojuši saglabāto grozu nebūs katru iepirkšanās reizi jāpievieno nepieciešamie produkti pa vienam. Atverot savu saglabāto grozu, Jūs varēsiet viegli to atjaunināt un pielāgot konkrētajam iepirkšanās gadījumam. Iedomājieties lielveikalu, kas pirms Jūsu ierašanās jau būtu savācis visus vajadzīgos produktus! Ļoti līdzīgu iespēju nodrošina mūsu rīks "Manas preces".
Jūs varat apskatīt papildu informāciju par saglabātajiem groziņiem, kuros ir Jūsu iecienītie produkti, šeit.
- Kā es varu nodot kurjeram papildus piegādes informāciju?
Ja Jums ir papildus informācija priekš kurjera, piemēram, kāpņutelpas durvju kods, īpašs piebraucamais ceļš utt., lūdzu, ievietojiet to komentāru lodziņā, kas paredzēta tikai kurjeram. Šajā lodziņā sniegto informāciju var apskatīt tikai kurjers. Kurjers nespēs apskatīt jebkuru citu informāciju, kas sniegta citur. Lūdzu, ņemiet vērā, ka šajā lodziņā ievietotā informācija, kas nav paredzēta kurjeram, nesasniegs citus interneta veikala BARBORA darbiniekus. Lūdzu, ievadiet citu informāciju, kas attiecas uz piegādi, piemēram, Jūsu kāpņu telpas numuru, durvju kodu utt. īpašajos laukos sadaļā "Pasūtījuma piegādes adreses"
Pasūtījuma piegāde
- Vai ir iespējams saņemt savu pasūtījumu tajā pašā dienā, kad pasūtījums tiek veikts?
Jā, ir iespējams saņemt pasūtījumu jau pasūtījuma izdarīšanas dienā, ja ir pieejami brīvi piegādes laiki.
- Vai ir iespējams manīt piegādes adresi, kad pasūtījums jau ir veikts?
Gadījumā, ja esat norādījis nepareizu piegādes adresi un vēlaties to manīt (piemēram, darba vietas adrese vietā esat norādījis Jūsu mājas adresi), lūdzu, nekavējoties sazinieties ar mums zvanot uz T.:+371 29712886 un precizējiet piegādes adresi.
- Vai veicot pasūtījumu interneta veikalā BARBORA ir jāmaksā par piegādi ?
Piegādes maksa ir no 0.99 €. atkarībā no jūsu izvēlētā piegādes laika un piegādes zonas.
Iepērkoties vismaz par 59.99 €, piegāde ir BEZMAKSAS! SIA Patrika patur tiesības manīt piegādes maksu vai to atcelt vispār.
- Es vēlos atcelt jau apmaksātu pasūtījumu. Kā es to varu izdarīti?
Ja Jūs vēlaties atcelt jau apmaksātu pasūtījumu, lūdzu, zvaniet mums pa T.+371 29712886 vai rakstiet e-pastu uz info@barbora.lv
- Cik ilgu laiku aizņem piegāde?
Pasūtījumi tiek piegādāti Jūsu izvēlētajā laikā vienas stundas intervālā. Izvēloties piegādes laiku, tas tiks rezervēts priekš Jums 45 minūtes, lai Jūs varētu pabeigt pasūtījumu un samaksāt par to. Pēc šī termiņa beigām Jūsu laika rezervācija tiek atcelta un, ja vēlaties turpināt pasūtījumu, Jums jāizvēlas jauns piegādes laiks.
- Kā tiek piegādāti produkti, kuri ātri var sabojāties?
Visas pasūtītās preces Jums tiks piegādātas īpaši aprīkotās automašīnās, kuras vada atbildīgi autovadītāji. Mēs nodrošinām, ka transportēšanas laikā produkti netiks sabojāti un tie tiks piegādāti atbilstoši ražotāja noteiktajām temperatūras uzglabāšanas prasībām. Saldētie produkti tiek komplektēti no saldētavām, maize - istabas temperatūras vidē.
- Kādēļ interneta veikalā ir redzams produkts, kuru pasūtīju, bet netika piegādāts ?
Produkti tiek komplektēti tikai piegādes dienā pirms pasūtījumu piegādes. Ir situācijas, kad pasūtījuma izdarīšanas brīdī produkts ir pieejams, taču komplektēšanas brīdi tā nav veikalā un mēs to nevaram Jums piegādāt.
- Esmu apmaksājis pasūtījumu, taču sadaļā "Pasūtījumu vēsture" tiek uzrādīts, ka pasūtījums nav apmaksāts vai tika atcelts. Vai tiks piegādādi produkti, kurus esmu pasūtījis?
Lūdzu, pārbaudiet savu bankas kontu, vai pasūtījuma summa tiešām ir pārskaitīta, vai nav notikusi kāda kļūda.
Ja uzrādas, ka darījums ir noticis, pagaidiet kādu laiku un vēlreiz pārbaudiet statusu internetveikalā BARBORA. Ja nauda no Jūsu konta ir pārskaitīta par pasūtījumu, taču pasūtījuma statuss nemainās, lūdzu, sazinieties ar mums rakstot e-pastu: info@barbora.lv vai zvanot uz tālr .: +371 29712886
Lai nodrošinātu, ka problēma tiek atrisināta pēc iespējas ātrāk, lūdzu, norādiet pasūtījuma numuru, samaksāto summa, maksātāja vārdu (vārdu un uzvārdu) un banku, ar kuru esat veicis apmaksu par pirkumiem.
Drive-in
- Kas ir “Drive-in” ?
Drive-in ir BARBORA pakalpojums, kur klients veic pasūtījumu un pats atbrauc pakaļ savam pasūtījumam, sevis izvēlētā preču saņemšanas vietā. Pasūtījumus var izņemt sekojošos MAXIMA veikalos: Slokas iela 115, Rīga; Deglava iela 67, Rīga; Cietokšņa iela 60, Daugavpils; Klaipēdas iela 62, Liepāja; Rīgas iela 11A, Jelgava.
- Vai “Drive-in” ir bezmaksas piegāde?
Jā, šim pakalpojumam netiek piemērota piegādes maksa.
- Ja man ir pretenzija par “Drive-in” pasūtījumu, pie kā man griezties?
Ar visiem jautājumiem un pretenzijām griezieties pie Barboras, sazinoties pa e-pastu info@barbora.lv vai zvanot uz 29712886
- Kas notiek, ja es nevaru aizbraukt pakaļ pasūtījumam noteiktajā laikā?
Preču saņemšanas vietā preces tiek glabātas izvēlētajā dienā un laika intervālā. Pasūtījuma saņemšanas laiku nav iespējams mainīt. Ja rodas situācija, kad nevarat ierasties pēc pasūtījuma izvēlētajā laikā, lūdzu informējiet Barbora klientu apkalpošanas centru pa e-pastu info@barbora.lv vai zvanot uz 29712886.
- Kā jārīkojas, ja es izvēlējos izņemt pasūtījumu preču saņemšanas vietu, tomēr vēlos saņemt preces ar piegādi uz mājām?
Diemžēl, nav iespējams mainīt pasūtījuma saņemšanas veidu, jums jāierodas pakaļ precei izvēlētajā preču saņemšanas punktā atbilstoši izvēlētajam laikam.
Produktu atgriešana un naudas atmaksa
- Ko darīt, ja esmu saņēmis sliktas kvalitātes produktus un vēlos tos atdot?
Produktus, ar kuru kvalitāti neesat apmierināts, Jūs varat nekavējoties atdot kurjeram piegādes brīdī. Ja esat pamanījis kvalitātes neatbilstību, pēc kurjera došanās prom, lūdzu, sazinieties ar mums 72 stundu laikā pēc piegādes rakstot e-pastu: info@barbora.lv vai zvanot uz tālr .: +371 29712886 un aprakstot situāciju pēc iespējas precīzāk. Papildus uz info@barbora.lv jānosūta bojāto preču fotogrāfija. Ja Jūs informējat mūs par sliktas kvalitātes produktiem pēc vairāk nekā 72 stundām, kas pagājuši kopš piegādes brīzā, mēs nevarēsim nodrošināt, ka situācija tiks atrisināta par labu klientam.
- Ko darīt, ja es neesmu saņēmis visus pasūtītos produktus vai esmu saņēmis produktus, kurus nepasūtīju?
Gadījumā, ja esat pamanījis produktu nesakritību pēc kurjera aiziešanas, lūdzu, nekavējoties sazinieties ar mums rakstot e-pastu: info@barbora.lv vai zvanot uz tālr .: +371 29712886 un precīzi aprakstiet situāciju. Mēs mēģināsim atrisināt problēmu pēc iespējas ātrāk. Sūdzības par nesaņemtajiem produktiem var iesniegt 72 stundu laikā kopš piegādes brīža.
- Vai man būs jāmaksā cenu starpība, ja esmu saņēmis vairāk kādu no sveramajām precēm nekā pasūtīju un samaksāju?
Ja esat saņēmis produktus par lielāku summu, nekā esat samaksājis, Jums starpība nav jāapmaksā.
- Esmu samaksājis lielāku summu par to, kura norādīta gala rēķinā. Vai pārmaksāto naudas summu es saņemšu atpakaļ?
Ja esat saņēmis produktus par mazāku summu nekā samaksājāt pasūtījuma veikšanas brīdī, pārmaksātā naudas summa 5 darba dienu laikā tiks atgriezta Jūsu bankas kontā, no kura veicāt pasaūtījumu.
- Cik ilgs laiks nepieciešams, lai saņemtu atpakaļ naudu par nepiegādātajām vai atgrieztajām precēm?
Naudas tiks atmaksāta uz Jūsu bankas kontu, no kura tika veikta pasūtījuma apmaksa, 5 darba dienu laikā.
BARBORA sortiments
-
Vai pie Jums var iegādāties alkoholu un cigaretes?
Pie mums varat iegādāties alkoholu, bet cigaretes un citi tabakas izstrādājumi nav pieejami.
- Ko darīt, ja produkta aprakstā nevaru atrast sev interesējošo informāciju?
Ja jūs nevarat atrast nepieciešamo informāciju par kādu no sortimenta produktiem, lūdzu, sazinieties ar mums rakstot e-pastu uz: info@barbora.lv un mēs centīsimies atbildēt uz Jūsu jautājumiem par produktiem.
Akcijas kampaņas interneta veikalā BARBORA
- Kāpēc es neredzu lojalitātes kartes PALDIES akciju piedāvājumus?
Ja jūs nevarat apskatīt PALDIES karšu īpašniekiem piemērojamās akcijas, tas nozīmē, ka Jūs neesat reģistrējis savu PALDIES karti interneta veikalā BARBORA. Jūs varat reģistrēt savu PALDIES karti, reģistrējoties interneta veikalā BARBORA, sadaļā "Mani dati", "Mana PALDIES karte". Jūsu personīgie paldies kartes piedāvājumi ir spēkā arī interneta veikalā BARBORA.
- Vai interneta veikalā BARBORA ir pieejamas tādas pašas akcijas kampaņas kā MAXIMA veikalos?
Akcijas kampaņas interneta veikalā BARBORA var atšķirties no akcijām, kas ir aktīvas MAXIMA lielveikalos.
- Vai īpašie piedāvājumi Mazuļu kluba biedriem ir pieejami arī interneta veikalā BARBORA?
Jā, arī interneta veikalā BARBORA ir pieejami Mazuļu kluba piedāvajumi. Vairak par tiem lasi šeit: https://www.maxima.lv/mazuluklubs
Atlaižu kuponi
- Kāda ir minimālā summa, par kuru jāiepērkas, lai varētu izmantot atlaidi, kuru sniedz kupons?
Kupona atlaide tiek piemērota pasūtījumam, kura summa ir vienāda ar minimala groza summu plus atlaižu kupona vērtība. Piemēram, ja jūsu atlaides kupona vērtība ir 3 eiro, Jums jāizvēlas produkti vismaz 22,99 eiro apmērā (t.i., minimālā groza summa (19.99EUR) plus atlaižu kupona vērtība), lai varētu izmantot atlaidi.
- Vai varu izmantot 2 kuponus vienlaicīgi?
Vienam pasūtījumam varat izmantot vienu atlaižu kuponu.
- Kur ir jāievada atlaižu kupona kods, lai saņemtu atlaidi?
Pēc tam, kad esat ielicis grozā visas preces, kuras vēlaties pasūtīt, nospiediet "PIRKT" un Jūs redzēsiet visu produktu sarakstu. Saraksta apakšā redzēsiet sadaļu "Atlaides kods", kurā Jums ir jāievada atlaižu kupona kods un jānospiež "AKTIVIZĒT"
- Kādi ir atlaižu kupona izmantošanas noteikumi?
1. Atlaides kupons ir pieejams tikai reģistrētiem interneta veikala BARBORA lietotājiem.
2. Atlaižu kuponus var iegūt drukātajos medijos, saņemt e-pastā vai SMS, kā arī kampaņās interneta vidē .
3. Atlaižu kuponu norādīto kodu var izmantot tikai vienreiz un tikai iepērkoties interneta veikalā BARBORA.
4. Atlaižu kupona norādītā atlaide netiek piemērota minimālajam grozam.
5. Atlaides kuponi netiek apmainīti pret naudu.
6. Aizliegts pārdot atlaižu kuponus.
7. Atlaižu kuponi ir derīgi līdz norādītajam datumam. Atlaižu kuponi ar derīguma termiņa beigu datumu netiek apmainīti pret produktiem, kas tiek pārdoti interneta veikalā BARBORA; to derīguma termiņš netiek pagarināts un netiek kompensēts.
8. Kupona turētājs ir atbildīgs par informācijas drošību.
9. Visus atlaides kuponus var izmantot, lai samazinātu grozu summu tikai interneta veikalā BARBORA. Atlaides kuponi nesummējas, un citas atlaides, kas tiek piemērotas interneta veikalā BARBORA, neattiecas uz atlaižu kuponiem.
10. Izmantotie atlaižu kuponi netiek atlīdzināti.
11. Nederīgi, zaudēti vai citādi bojāti (piemēram, kupona kods ir bojāts un to nevar identificēt), atlaižu kuponi netiek kompensēti, un to derīguma termiņš netiek pagarināts.
12. Atlaižu kuponi netiek apmainīti pret citiem kuponiem un tos nevar atgriezt.
13. Ja rodas jautājumi par maksājumu, lūdzu, nekavējoties sazinieties ar mums rakstot e-pastu uz: info@barbora.lv
Papildus pakalpojumi, kuru piedāvā BARBORA
- Ko nozīmē zivs apstrādes pakalpojums?
Ja esat izvēlējies zivs apstrādes pakalpojumu, tas nozīmē, ka zivs tiks attīrīta no zvīņām, žaunām un zarnām. Lūdzu, atcerieties, ka zivju apstrādes laikā radušies atkritumi parasti ir apmēram 15 - 20 procenti no zivs sākuma svara. Maksājums tiek veikts par kopējo zivju svaru pirms apstrādes. Šis pakalpojums nav pieejams akcijas precēm.
- Ko nozīmē gaļas malšanas pakalpojums?
Gaļas malšanas pakalpojums ir pieejams noteiktām svaigās gaļas sveramajām pozīcijām. Jūs varat izvēlēties vēlamo gaļas daļu / veidu un svaru, un tā tiks samalta. Maksājums tiek veikts par kopējo gaļas svaru pirms malšanas.
- Ko nozīmē gaļas sagriešanas pakalpojums?
Griešanas serviss ir pieejams noteiktiem sveramajiem gaļas produktiem. Produkti tiek sagriezti, izmantojot īpašu griešanas mašīnu, kas nosaka vismazāko iespējamo šķēles biezumu konkrētajam produktam (no 2 līdz 4 mm). Lūdzu, atcerieties, ka, gatavie gaļas produkti griešanas procesā var drupt vai zaudēt savu formu. Maksājums tiek veikts par produkta svaru pirms sagriešanas.
Privātuma politika un sīkdatņu izmantošana
- Kas ir sīkdatnesi (angl. cookies)?
Sīkdatne ir tīmekļa servera nosūtīta neliela teksta virkne klientam (parasti tīmekļa pārlūkprogrammai), kura tiek saglabāta lietotāja datorā kā parasta datne. Ar tās palīdzību serveris var identificēt un atcerēties lietotāju, pārbaudot klienta atsūtīto sīkdatni.
- Kādas sīkdatnes mēs izmantojam?
BARBORA veikalā tiek izmantoti gan būtiskie sīkfaili (nodrošinot tīmekļa vietnes darbību vai atvieglojot vietnes izmantošanu), piemēram, filtrēšanas iestatījumi vai pierakstīšanās atgādinājums, kā arī analītiskās sīkdatnes. BARBORA veikals izmanto Google Analytics sīkfailus. Tie tiek reģistrēti, kad BARBORA veikals izmanto Google Analytics - Google, Inc. (turpmāk tekstā - Google) piedāvāto tīmekļa analīzes pakalpojumu, kas palīdz analizēt, kā tiek izmantota šī vietne. Iepriekš minētie analītikas sīkfaili ļauj mums noteikt un skaitīt apmeklētāju skaitu un redzēt, kā apmeklētāji pārvietojas tīmekļa vietnē tās lietošanas laikā. Tādējādi šo informāciju var izmantot profilēšanas nolūkos. Tas viss palīdz mums uzlabot vietnes darbību, piemēram, nodrošinot, ka lietotāji atradīs to, ko viņi meklē viegli. Sīkdatnēs saņemtā informācija par šīs vietnes izmantošanu ir standarta informācija par lietotāja iestatījumiem, un Google to pārsūta un glabā ka anonīmu informāciju par apmeklētāja darbībām. BARBORA veikals neizmantos un neļaus nevienai trešai pusei izmantot statistiskās analīzes rīku, lai izsekotu vai savāktu jebkādu informāciju, kas ļauj identificēt šīs vietnes apmeklētājus. Google var nodot informāciju, ko Google Analytics savākusi trešajām personām, kā to paredz likums, vai ja šīs trešās puses apstrādā informāciju Google vārdā. Saskaņā ar Google Analytics pakalpojuma noteikumiem un nosacījumiem Google nesaista Jūsu IP adresi ar jebkādu citu Google rīcībā esošu informāciju.
- Kā var izdzēst sīkdatnes?
Jūs varat atrast informāciju par to, kā sīkfailus var izdzēst no datora šeit. Informējam, ka sīkdatņu dzēšana var negatīvi ietekmēt vietnes izmantošanu.
Informējam, ka katram lietotājam ir iespēja elektroniski iesniegt pretenzijas un risināt radušos situāciju ar interneta veikalu BARBORA, neiesniedzot prasību tiesā. Sīkāka informācija par alternatīvām strīdu izšķiršanas metodēm ir pieejama elektroniskās strīdu izšķiršanas platformas tīmekļa vietnē: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LV Pretenzijas par pakalpojumiem, ko piedāvā interneta veikals BARBORA, mēs lūdzam, iesniegt telefoniski zvanot uz t. +371 29712886 vai rakstot uz info@barbora.lv un tikai gadījumā, ja interneta veikalam BARBORA nav izdevies apmierināt Jūsu prasību, izmantojiet augstāk minēto elektronisko strīdu izšķiršanas platformu vai tiesu.