Produktu izkārtojums
- BARBORA e-veikalā pircējam ir iespēja preces kārtot pēc viena vai vairākiem kritērijiem: alfabētiskā secībā (A-Z vai Z-A), pēc cenas (pieaugoši vai dilstošā secībā), bez akcijas, ar akcijas cenu, pēc cenas par vienību (augoši vai dilstoši). Kategorijā klients var arī filtrēt produktus pēc viena vai vairākiem papildu kritērijiem: atlaide, izcelsmes valsts un zīmols.
- Ja klients neizvēlas nevienu kārtošanas kritēriju, preces tiek sakārtotas automātiski pēc to popularitātes (cik bieži tās tiek iegādātas). Ja kāds produkts nav noliktavā, tas tiek parādīts tā kategorijas beigās.
- Dažos gadījumos prece var tikt parādīta kategoriju saraksta augšdaļā, jo BARBORA ir vienojusies ar preces piegādātāju/izplatītāju/ražotāju par produkta īslaicīgu reklamēšanu. Šādos gadījumos reklāmas laikā šīs preces tiek apzīmētas ar skaļruņa ikonu
.
- Ieteikumi dažādās veikalu sadaļās, piemēram, “Iesakām ar” un “Ieteikumi tieši Jums” ir sakārtoti pēc algoritmiem, ņemot vērā pirkšanas paradumus, popularitāti, preces cenu.
- Sadaļā "Manas preces” tiek parādītas preces, kuras klients ir iegādājies iepriekš. Tās ir sakārtotas nejaušā secībā. Šī sadaļa nav redzama pircējiem, kas iepērkas pirmo reizi. Tā vietā viņi redz sadaļu "Populāras preces", kur BARBORA vislabāk pārdotie produkti ir sakārtoti pēc cenas.
- Sadaļā "Īpašie piedāvājumi" ir atrodami produkti, kas klientam rada vislielāko ekonomisko vērtību. Tie ir produkti ar atlaidēm, kā arī partneru piedāvājumi, kurus BARBORA un piegādātājs/izplatītājs/ražotājs vienojās reklamēt. Šādos gadījumos reklāmas laikā šīs preces tiek apzīmētas arī ar skaļruņa ikonu
.
- Sadaļā “Akcijas” tiek parādīti produkti ar īpašiem piedāvājumiem. Šeit preces ir sakārtotas pēc algoritma - saraksta augšpusē tiek parādīti populārākie produkti ar vislielāko atlaidi.
- Cenu noteikšana BARBORA e-veikalā netiek individualizēta. Preču cenas (bez piegādes izmaksām) visiem klientiem ir vienādas.